Slutar aldrig förvåna mig...

Någon som klippt ut mina inlägg o skickat till någon! 
Vad är det för fel på människor! Kommer nog börja låsa min blogg! Visste inte om ngn läser den, men tydligen! 😛
Haha! Allt här i livet år på gott o ont! 

De ända ja kämpar för är mina finaste barn! Skulle aldrig ångra dem! Finns inga finare! ❤️
Men ibland kan man ju undra hur ja tänkte då... Haha! Hjäääälp! 
Men men... Många som frågade mig vad ja höll på med mina vänner sade många, akta dig 👆 
Skulle kanske lyssnat lite mer! 😜

Dem som älskar snö då! ❤️❄️⛄️


Underbar dag! Bara myst med mina små! Vart ute i snön! Tagit in ved, behöver verkligen snart få in mer! Oopps! 
Hem bjudna till våra fina vänner Jenny, Håkan, Vincent o Linnea! 
Dem bodde verkligen fin fint! 👍 super mysigt på höjden! Vilket läge! 
O kommer bli sååå fint!  Myys!
charmigt med hus o allt vad det hör till! Fick mat o fika! Alldeles för länge sedan vi sågs! 
Skärpning men nu har vi tagit tag i saker o ting iaf! ☺️ 

Annars tröttnar ja sååådant på vissa människor! Vill inte beblanda mig, blir bara mer o mer övertygad när ja valde bort dig att det var det rätta! Haft mina stunder då ja tänkt något annat! 
Men blir mörkrädd hur vissa kan vara så... Skrämmande. Etik & Moral vad är det... 
Lämna mig ifred!! Det funkar ju inte, du drar bara in mig i elände! 😢


Nu skall tant sussa skönt! 💋




                Godnatt 😴


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0