Vad skall man säga...

Oerhört less på vissa människor!o speciellt mig själv  kanske!
Varför ens bry sog över sådana människor! Dem sjunker såå i mina ögon! Blir såå äcklad! 
Förstår inte ens hur jag kan! Hur ja kunde, vad ja ens tänkte på! 
Önskar ibland att läget vore annorlunda, att du aldrig kom in i mitt liv! 
Men då hade det aldrig sett ut såhär!'
Men ja skall sluta bry mig! 
Vill verkligen inte det längre... Ja skall verkligen börja jobba för mig o mina prinars liv! Önskar bara ja slapp allla spärrar o lås som du satt i mig!

Idag har ja myst på stan! Med fina Martina! ❤️
Pojkarna fick kläder o även mamman lite idag! Har lite att börja bygg på nu oxå! 😝

Längtar såådant tills ja får flytta! Gaaaa
Vill härifrån, ingen skall få håll koll på mig sen! ❤️💋 

Hittat massor bilder från helgen! 😁


Endre pojken! ❤️


Mattias, ja, Nella & Zally! Kör på politiker! 😃


Undan går det, inte en hov i marken! ❤️


Puss & Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0