Tankar & funderingar...


Äntligen har dem kommit hem! Underbaraste! ❤❤ 

Idag har inneburit en dag av fundering! 
Vad är kärlek?!
Hur känns det när man är kär... Har nog glömt det.. Haha! 

Blir så konfundersam.. Vet inte ens vad ordet betyder, men tror det är så ja känner... Fundersam! Sjukt mkt tankar...
Vad är kärlek..?! Förhållande ja levt i... Delade vi inte på ngt annat än en säng...  Ja hade mina räkningar, han hade sina, han hade sin adress ja hade min tsm m barnen/barnet! 
Hade mina intressen och mitt liv, han hade sitt och sina intressen! 
Var aldrig ngt om oss/vi.. Vi har det tufft/ vi har en fin bil tsm elr vi hade en tokig hund.. Osv... Läskigt hur skall man veta vad som är rätt! 

Träffat människan som säger att lever man ett liv tsm så delar man på allt, glädje, känslor, bil, motgång o medgång.. 
Finns kanske inget rätt elr fel.. Men hur vill man ha det?! 
Sjukt svårt när mitt liv är väldigt upp &
ned på många vis.. 
Inget ja direkt vill dela med mig av.. Varför tynga andra.. Hmm.. 
Samtidigt som det kanske kan underlätta att dela allt jobbigt med någon.. Men känns himla svårt oxå! Ja som tyvärr blir väldigt inbunden när det inte går bra! Sjukt jobbigt! Men sådan är ja! 😳 

Kanske dax att landa i mitt egna liv! 
Tror ju att ja bara saknar en plattform att stå på känna mig hemma! Hoppas och kommer jobba på att detta skall bli nya kapitel med ny lägenhet! Den skall ja prioritera och få som ja själv vill... 
Samt att ja får fortsätta jobba elr hittar ett annat jobb! Så pengarna oxå rullar in! Konstigt nog oxå ett medel att få må bra! 

Jag är evigt tacksam att ja e frisk och mår bra! Förutom den jävligt jobbiga allergin! För just nu är många vänner elr nära bekant som kämpar för sina rättigheter till ett välmående liv! Mina tankar är hos er tjejer! Varje dag som går! ❤

Nu skall ja sova! Barnen har somnat på 1/2 sekund! Slitna pojkar!

Godnatt!! 

Mörk igen... Känner mig hemma! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0