Mina tankar!

Går till en vän idag! ❤❤ 
Allt kommer gå kanon bra! Hoppas snart få veta! Mina tankar är hos dig. 

Annars idag har vart en jobbig dag! Trött och oerhört omotiverad! I morgon tar vi nya tag! 
Längtar Så efter mina barn! Och tills vi flyttar... Spännande... 
Får bli en inflyttnings fest sen! 

Det ja känner ja vill köpa nu! Är svart kakel dekor till kök, sängram(hemnes vit). 
Funderar på en rosa rya matta till tvrummet samt gardiner, en rund matta till hallen! 
Samt måla om min skänk vit! 👍 
Prioritet... Det magiska ordet! 
Hoppas bara dem lägger om golvet i kök/hall! Vägrar leva med den där fula korkmattan igen! 
Skall bli spännande och flytta! Hiihii... 

Saker som e planerade... 
Barn loppisen/BVC
Kryss ? 
Flytt

Spännande Spännande! 

Tog första höst promenad ikväll! Mössa & vantar på! 👍


Godnatt Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0