Fredagen!

Underbara fredag! 
Barnen är hämtade! Hos mamma/mormor och tar en fika! Underbart skönt! 
Annars är det världens finaste höst dag! Saknar någon att mysa med! ;) 
Höst promenad, finns det ngt bättre! Ge mig en hund... Hehe! 

Annars är ja snorig! Känner mig matt i kroppen! Men blir väl bra någon gång!
Ny arbets plats på måndag! Alltid en början! Känns skönt för min kropp iaf... 

Mkt att fundera på, mkt att ta beslut om.. Men dax att ta steget! 😃 
Längtar tills man är i lägenheten! Mkt utgifter just nu är men ja klarar det mesta! Tufft men klart ja klarar det! Och skall inte klaga! Har mina vänner och tjejer i närheten som kämpar m ngt värre än sådana bekymmer! ❤
Mina tankar finns hos er! 

På återseende! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0