Bästa dagen på lääänge!

Underbara dag! :)

Vaknade och hade lite ont i huvudet! Jag är ingen människa som mår bra av att jobba kväll/natt! Usch...
Men nu är det en vecka dag! :)

Ja var på stan med min kära mor idag! Tur att man har sina föräldrar! :) är så tacksam att jag har just min mamma! Finns nog ingen som ställer upp så mkt! ❤❤
Hoppas kunna återgälda det! :)

Hämtade hem mina fina små pojkar idag! De små, som börjar bli så stora!
Handlade fredags mys, käkade tacos till kvällsmat! Bror min var och lämnade en parasoll fot! Så fått opp mitt nya fina parasoll oxå! Endast en ny solstol, insynsskydd samt önskar 3 större blomkruckor i olika storlekar! Sen e jag nöjd med altanen! ❤

Myst hela eftermiddagen! Martina kom hit och sola på balkongen! Super trevligt! Drack en cider och en varsin bacardi! Snacka lite skit och pressa fläsket i solen! :)

Sedan har vi myst till lets dance och nu ligger alla i sina sängar!
Helgen innebär jobb, i morgon grill och lite vin!
Söndag skall vi heja fram vännerna i Voize! I Bingolottos dansbands tävling!
Hoppas på att få träffa Jessica på söndag eftermiddag oxå! ❤❤


Pussar & Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0