Värsta dagen snart över!

Gillar inte måndagar!
Men denna har vart över förväntan! Förutom att min jävla bil jävel har gått sönder igen! :/
Dax att ta tag i detta nu tror ja allt! Suck!

Jobbat idag! Har gått kanon! Lärt mig 2 komponent! Mkt givande att kunna snickra ihop ännu en lucka! ;)
Men roligt att göra ngt nytt!
Oliver har vart med morfar! Funkat kanon! Nu har han åkt till pappa över dygnet! Liten börjar bli stor! <3
Devin och jag har vart och handlat m bror min! Vart på Ica supermarket här i Blacka! Men kan nog inte avgöra om de blir dyrare! Men på detta bör vi klara oss minst 2 veckor! :)
Massor smarigt!

Här även börjat med att byta ut kvälls målet mot en soppa! Kanske inte det bästa.. Men testar iaf! I morgon har ja även bokat ett core pass och ons easyline! Pepp Pepp!

Matlådor även fixade! :)

Nu tar ja kväll!!

Natt Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0