Nu känner ja mig taggad!

Faan om ja inte skall gå ned några kilon och kanske fasta till lår och mage lite! Elr hela kroppen! Haha!

Taggad! Tränade easyline igår! Har jordens tränings värk idag! :) men då har ja ju gjort ngt! Tycker att ja inte orkar ngt på träningen!
Så idag har ja vart ute och sprungit! Tänkte försöka gå upp kondisen en anning! Haha! Gjorde även typ 20 armhävningar, plankan samt "lyfte taket" övningen! ;)!
Nu jävlar!
Beställt start kit för soppor oxå! Tänkte testa! Skiter i om dem smakar skit!
Kanske kan börja om och bli av med sötsuget, är min tanke! :)
Min stor last, Choklad! :$
Typ en dag, lördagar?! Då skall ja frossa! Sedan försöka röra på mig ngt varje dag! Elr iaf 5-6 dagar / vecka! Inte vara pass och gym! Även simma, springa, rida, dansa osv...
Pepp Pepp!

Letar efter större boende oxå! Vill ha ett sovrum! Trivs inte såhär! :)


Puss & Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0