Mkt som hänt...

Japp!
Har till att börja med blivit ett helt år äldre!
Känns ju sådär! Börjar närma mig 30 väldigt snart och det e liiite läskigt!
Men men..
Annars har barnen åkt till pappa! Känns lika tomt som vanligt! :O
Känner att jag är så sugen på att börja ett nytt kapitel i min bok.. Mitt liv!
Min största önskan just nu är fast jobb, hitta en ny bostad.. :)
Skulle vilja köpa mig en bättre bil! :)

Helgen har vart kanon, alldeles lagom! Nykter men ändå ute bland trevligt folk!

I morgon börjar en ny arbets vecka! Börjar tidigt! Känns skönt att få komma hem 15.30! :)
Måste komma igång med träningen denna vecka! Vill verkligen träna bort allt överflödigt! Helst igår! :)

Annars blir det lugnt nu fram tills den 17/3..

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0