Irriterande...

att allt ja skrev bara försvann!

Jaja! Dagarna rullar på!
Devin har fått vattenkoppor på allvar! Stackarn ser ut som en lite prickig korv! Sötnöten min! :)

Oliver har vurpat ordentligt men hojen! Kom in och det spruta blod om mun och näsa! Hjärtat mitt!

Dans igår! Till härliga CL! Det börjar svänga gött om gubbarna!
Andreas alltid lika nervös att bilen skulle vara sönder! Men vårdar den som mitt eget barn! Fin bilen! ❤❤
Tacksam för vilka fina vänner man har!


Annars har ja jobbat ikväll Linköping-Köping! Funka fint! I morgon 6-13 på dröm fabriken! Haha!
Annars blir det en vecka med träning och kvälls jobb! Suck!
Men det går fort! Endast 4 dagar och eventuellt jobb nästa lördag oxå! ;)


Annars har ja hittat mig själv tror ja! Kommit på att ja kan inte ha kvar dig att luta mig emot! Nu har vi klippt alla band! Förutom ett litet! Men det är endast det kvar! Mår iaf jag bättre av!
Tror ja! :) hepp hepp!


Pussar och Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0