Har äntligen släppt det som vart...

Nu har ja äntligen vågat få ur mig vad ja/vi har hållt på med!
Har ingen anledning att vara tyst.. Jag skäms inte! Jag vet att ja oxå gjort fel!
Men det är inte jag som levt dubbel liv och vart otrogen mot min sambo!


Inte lustigt man mått som man gjort egentligen! Vem mår bra att låta någon bara leka med än!
En liten, ganska stor figur som ja trodde på allvar var mannen i mitt liv.. Har bedragit mig, ljugit och behandlat mig som skit! Jag har säkert inte vart världens bästa, men alla är väl värda ärlighet elr?!
Men iaf.. Vi har verkligen inte släppt varandra kanske inte sågs förens efter 6-8 mån efter det tog slut!
Till en början visste ja ej att han var tsm med en ny tjej! Men sen fortgick det bara... Hur klarar man att se sin sambo i ögonen! Hur kan man sitta i samma soffa och skicka mess om och vilja ha bilder osv.. Hur man kan på väg hem från affären åka förbi på en snabbis! Samt sedan åka hem! Ja tycker man är sjuk då!
Jag har äntligen kommit ifrån! Ja vill aldrig mer ta i han, aldrig mer ens tänkte mig att se han... Det jobbiga är att ja måste ju tyvärr se han!
Nu förstår ja varför han skall veta allt jag gör, ha kvar saker här som e hans...
Vidriga människa!! Super snäll, ställer upp, lånar ut pengar osv.. Men för vilken anledning...
Tog slut med sambon och vi träffats och messat massor om att skulle det funka osv.. Han skulle komma på kvällen och mysa. Då ja läser att han e tsm med henne igen! Så igen skall han vara otrogen! Vidrigt!
Nu släpper ja det här!! :)

Livet är på väg uppåt!! Samt denna sommar kommer bli den bästa! ❤❤


Massor Pussar & Kramar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0