Evighet sen...

Tiden springer iväg!
Dagen är kommen som man så länge väntat på!
Har 4 veckor semester framför mig! :)
Underbart! Tänkte jobba lite på dem andra arbeten förstås oxå!
Idag kom mina älskade barn hem! Var man hel igen! Underbar känsla! ❤

Vart och grillat hos bror min ikväll! Promenad till klätternätet! Mys pys!

Anmars har veckan vart kanon bra!
Tisdags var ja i Broby och dansa m pappa! Claes Lövgrens! Funkar! :)
Onsdagen drog ja och Fredrik till Grönan! Det såg mörkt ut, regna en massa, grått och tråkigt! Tog emot lite att dra inväg, var trött osv..
Men ack så fel jag hade... Världens underbaraste kväll! Tror fasiken årets bästa! Voize stod för musiken! Skit bra!
Ja var full av energi, dansade en massa! Fredrik & Devin var i Stockholm för semester, så dem kom dit! Åkte en karusell med fisen! As kul! :)
Kunde inte haft en bättre onsdag!


Nu skall ja sova! Se vad som händer i helgen!
Onsd drar vi vidare till Malung! Soft! :)

Puss & Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0