Nu klipper jag allt...

Som hänt under 2012!

Tänker inte hålla mig kvar vid detta skit år!! Det var ett himmelskt tungt år!
Och 2013 skall bli ett så mkt bättre!
Fyllt med kärlek & glädje! <3 <3

Ligger förnärvarande i min säng! Kan verkligen inte sova! Ja brukar aldrig ha svårt med det! Suck!
Saknar min stora son såå himla mkt! Min älskade pojke! <3 <3


Tänker inte låta ngn leka med mig längre! Visst att ja oxå inte tagit så allvarligt på saken, och ja har inte heller vart ute efter något mer! Men känns som om det måste ändå vara på båda villkor och inte bara passar den ena!
Många kan nog undra vem detta handlar om! Men det e BARA jag som vet! :)
Säger som ja brukar!
"Det som hände 2012, stannar under 2012 " hiihiii! :) :)



Lägger in en bild på mitt stora hjärta! Saknaden är STOR <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0