Tycker livet är läskigt...

Tanken försvinner iväg när man tänker vad man lever med för medmänniskor!

Vad tänker dagens människor på...
Inte på varandra iaf..
Är så grymt rädd på vad man skall träffa för kille, om man träffar en kille!
Det första ja skall tänka på är "hur egoistisk människan är"
Egoism förstör såå många människor...
Skall göra allt i min makt att mina barn inte blir ngt "egon"...
Ja har nog oxå vart ett ego, men skall börja tänka på andra istället för mig själv.. :)
Varför skall man vara tyst för at skydda ngn annans rygg.. Vad är det för medmänniska...
Och varför är man tyst, är man sådan tönt att man inte vågar fejsa ;) sanningen?! Det man ställt till med osv...
Jag har fått världens mest underbaraste barn! Finns inga finare, tro mig! <3
Och för dem vill man vara en bra förebild... Man säger att man måste vara en bra kompis, snäll, inte ljuga och bl.a. bl.a. bl.a. Vad gör man sen då?! Eller vad gör DU?!
Mina känslor och åsikter kryper och slåss inom mig för hur du håller på... Du har gjort mig såå illa, såå många gånger alla jävla bilder, mess, lögner elr bara "orkar inte bry mig"... Trodde skulle växa med rollen!
Men inte ens nu tänker DU.., du gör henne så illa! Lider och se henne, men tror att hon förstår, vet vilken klump i magen hon har! :O plus den lilla, söta, underbara! Han fattar så mkt... Och växer så fort, men DU bryr dig inte...
Det kanske nu man skulle sluta och skydda ngn annans rygg... Och säga sanningen! Ingen är värd att må dåligt..
Innan hon sitter i samma sits som ja! Bulle i ugnen och helt lost!!

Suck och stön.

Älskar mitt liv, mina barn och den vardag jag skapat! Detta skall bli min framtid med mina barn och mitt feta leende! :) :) Woop Woop!

Puss & Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0