Torsdagen alla redan här!

Spännande dagar på gång!

Ikväll hämta jag hem finaste lilla hjärtat!
Snackar som aldrig förr! Sötnöt!
Sedan så har ja bestämt mig för att NU har ja målat klart Devins rum! :) blev fint!
Nu har ja börjat m hans säng, för ställer ja in den igen så kommer den inte bli målad heller! :) första gången är gjord!
I morgon är det sista arbets dagen för denna vecka! Skööönt!
Klagat på jobbet idag! Men m närmare efter tanke kanske ja skall vara glad att jag har ett jobb! :)
I morgon är det fredags mys med mina "små".. Som tyvärr börjar bli såå stora!
Lördag tänkte ja åka till ikea! Hoppas mamma vill följa med!
På kvällen blir det middag ute och bowla! Far min fyller år!
Sedan närmar sig tisdagen m storm steg!
Skall bli grymt kul! Skönt att komma iväg osv! :) Woop Woop! Dansa ett helt dygn! Och ja gillart!

Puss & Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0