Sjukt trött!!

Men självförvållat!

Vad gör man inte för lite dans! ;)
Underbart kul! Härliga vänner och umgås med.. Måste erkänna att vi har sköj! :) :P
Igår tog ja tåget till Nyköping! Umgås med Kicki och Fredrik! Ta en sväng om tillsammans!
Claes Lövgrens stod för musiken som så många gånger förr! Dem har fått till ett par riktigt bra bugg dem gamla rävarna! :)
Vart dock sent hem! Fick skjuts till Norpan eftersom ja ej har ngn bil! Och världens schystaste pappa hämta upp lilla mig! :)
Sov iaf ngn timme på väg ned längs motorvägen!
Kröp ned under mitt täcke kl. 3.15.. Och klockan ringde 5.40... Puuuh...

Så ikväll blir det tidigt i säng! :)
Skall fixa min bil så ja kan sälja den! Se hur det blir med allt annat.. :O vet inte riktigt på vilket ben ja skall stå.. Hmm
Vad ja vill i detta...
Känner att ja borde samtidigt om ja inte borde... Borde dra mig därifrån för länge sedan... Hmm...
Men ngt som säger mig ngt annat oxå.. Märklig magkänsla!


Önskar man kunde köpa sig lite kvalitets tid! Lite närhet med en DIG! Fast ja inte borde! ;)


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0