Fredagen!

Och börjar lika regnig och tråkig! Bläää...
Vill faan ha riktig vår nu! Behöver solen och värmen! Ge mig den! Nuuuu...
Denna dag är lika tråkig som vanligt! Dock skall ja inte vara hemma ikväll och det är ja tacksam för! Blir att åka Nyköping och hjälpa vännerna på Träffen! Trevligt värre!

Tittade på Sofias änglar igår! Man skall nog inte klaga! Ja och min familj är ju iaf friska och krya! Läskigt med sådant program man får verkligen perspektiv till verkligheten!

Annars lever livet! Känns som sommaren kommer bli något riktigt bra! Synd vara att man förlorat vänner denna vinter!
Men jag säger som jag tycker och känner.. Och man skall inte lägga sig i andras liv på det sättet! Och framför allt inte yttra sig om hur det skall skötas att ha barn varannan vecka, när man inte har en aning hur det är!
Det är fan det jobbigaste ja har i mitt liv! Saknaden efter mina små fisar! <3
Men som man märker vem som är ens riktigt vänner! :)

Nu siktar vi framåt! Solen börjar visa sig här så snart så!

Trevlig helg mina vänner!
Och ni vet att läser man här så måste man lämna ett fotspår! ;)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0