Varför detta mörker...

Tröttnar fortare än fortast.. På detta himla mörker!
Det är Såå trist! :O
Idag har ju vart vettigt väder! Hoppas inte det regnar i morgon! Vill hitta ngn barnvakt, så jag kan komma iväg till stallet! :)

Annars då?!
Dem har kamrat vecka på O's skola! Låter vettigt! Tycker att det e bra för barnen... Finns nog många vuxna som oxå behöver lära sig hur man behandlar andra, hur man är som vän osv..
Har alla människor samvete?! Empati?!
Vet många i min närhet som behöver ta till sig ordspråket "Behandla andra som du själv vill bli behandlad"!
Konstigt nog inkl mig själv i ett visst fall! Men känner inte att ja har största ansvaret där, för det är inte ja som har någon mer?! :P men skall börja tänka om! Efter mer än 2 år! Hmm... hemsk tanke, hur hade man mått om man själv visste! Ja har dessutom själv suttit där förut! Exakt där! Suck! Man är fan inte alltid så smart!

Barnen ligger och sover!
Devin har ngr konstiga prickar.. Vet ej vad de är! Stackarn.. :O
Blir hemma i morgon! Städa, tvätta, fixa & dona! :)

Annars leker livet! Måste komma igång med träningen! Minst iaf 2 gånger i veckan när jag har barnen och den andra kör vi dubbelt! ;) :P

Puss & Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0