Lill lördag och allt!

Veckan rullar mot helgen!
Skööönt!
Barnet mitt har vatten koppor.. Har kommit två koppor till! En på rygg och en på axeln! Skrutten!
Mammas hjärta!

Annars har dagen innehållit städ, tvätt, styr och promenad! :)
I morgon får det allt bli en lång promenad i raskare tempo! :) hoppas hitta någon barnvakt oxå, så ja kan åka på zuuumba! ;)

Pappa och Mamma har även vart här en stund ikväll, aldrig fel och träffa dem! Blir inte så ofta längre, alla har ju sitt eget! :)

På min promenad idag gick ja förbi mitt barndoms hem! Kändes väl sådär! :O speciellt när dem gjort sig av med min gamla lekstuga, den fick ju jag när ja var liten! Tycker dem Kanske kunde sagt ngt när dem köpte att dem inte behövde den elr så! :( men men...

Underbar trött ikväll! Blir en tidig kväll! :)

Puss och Kraam Tavelraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0