Tankens dag!

Idag är det den dagen då man stannar upp och tänker på dem som ej finns med oss längre! För i vår vardag så glöms det viktiga bort! Med all stress osv!!
Har vart och tänt ljus på mormor & morfars grav! Hade mer än gärna sett dem fanns kvar hos oss! Att jularna fortfarande var som dem brukar, att dem fick träffa mina underbara pojkar osv! Urrk!
Även min farbror och faster! Ja skulle så gärna vilja att dem träffa mina barn! <3 <3
Önskar mina nära och kära att dem oxå fick tillbax sina egna som inte finns hos oss!!

Livet är allt ofta orättvist!!
Men vi måste leva vidare och se framåt! Vara glada för det vi har här hemma!

Idag har jag myst med pojkarna mina, Jimmy och hans pojkar! Åkte till tropikariet! Såå mysigt! :)
Älskar mina barn!!

I morgon är det tvätt och styr på schemat! Se om det kanske kan bli ngn lite dans! :P

Puss & Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0