Ledig Måndag!

Skön dag!
Började dagen i klass ett! Tillsammans med min underbara Oliver! Super kul, se att han är Såå duktig, speciellt på matte! En riktigt klippa! <3

Annars har dagen gått i ett, tandläkarbesök, utvecklings samtal vart och solat och nu ikväll ljusvisning!
Tycker det är en super mysigt tillfälle att ses! :)

I morgon dax att jobba! Skall oxå bli helt okej!
Måste jobba på nu, så man får ihop pengar! ;)

Idag har ja gjort helt ekologisk köttfärs sås! Samt inga tillsatser! Spännande, men sjukt svårt!
Vill dock lära mig mer! :)
I morgon blir det nog och rida! Myys!
Se om ja kan komma iväg till ridhuset elr ngn ridbana ngn dag!
Svårt när det blir Såå mörkt fort! :O

Annars funderar jag och funderar, ganska vanligt för och vara lilla mig! Hehe!

Tack för ikväll, alla tjejer som kom ikväll! Super mysigt!

Puss & Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0