Helgen så bra som den kan!

Underbara ledighet! :) :)

Prinsarna kom hem i fredags! Tacos på
Menyn! Funkar för mig! :)
Barnen lade sig skapligt som ja! Jätte trötta hela högen!
Lördag vart det fika och mys hos familjen ohlsson/öster! Alltid lika trevligt och gott! :)
Får mkt tips, idéer och pepp när jag är där! Tack underbara vänner!

Eftermiddagen kom fina Saga på besök! Mys hela dagen lång, promenad i mörkret, inhandla lördags godis! Måste ta tag i mitt socker beroende! Tror ja skall börja med soppor! För att komma ifrån det! :O allt det som förstör min träning!
Idag har det blivit ute lek, fika m mor & far! Samt ett easyline pass nu på kvällen! :) grabbarna var med och Såå duktiga! Underbart!
Nu blir det en kopp the och sista falk filmen!
Önskar DU låg här under filten med mig! Hmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0