Hääärligt!

Nu går veckan mot helg! Underbart!

Dagen har vart bra! Idag vakna jag och kände mig normalt trött/pigg! Att det tar så lång tid att komma igen efter man sovit dåligt en natt! Hmm...
Hur känner ni?! Är det normalt, är det åldern?! ;)

Jobbet har gått bra! Förutom snea luckor och lösa låskrockar! :P haha!
Men men...

Dagen har vänt två gånger om! Lilla store bror ringer och säger att min svägerska, Carro och syster dotter Evelina har krockat! På väg till sjukan med ambulans! Uurk.. Hela magen vände upp och ned!
Har nu fått reda på att det är bra, efter omständigheterna! Dem e kvar för observation! Fruktansvärt glad att allt gick väl! Livet kan ta slut så snabbt! <3

Men man får många olika tankar!

I morgon blir det stallet och dansa lite Zuuumba! Woop Woop!!


Går och funderar på ett val, om jag skall berätta hur JAG känner OM jag känner... Eller om jag skall lägga ned allt, en gång för alla!? Hmm... Vinna elr försvinna?!
Kommer grämma mig om ja inte ger det en chans...
Är så svårt och läsa denna människa?!
Gaaa...

Pussen & Kramen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0