Sitter här i mörkret...

Har gett hästarna kvällsmat, fyller vatten och hör dem mumsa på hö! 
Finns verkligen inget mer rogivande! 
Idag har vart en sååå underbar dag! Trivs som fisken i vattnet på jobbet, underbara människor! ❤️
Önskar mer timmar bara, för tyvärr klarar vi oss inte på dessa! 🤢 
Har börjat cykla till & från jobbet eftersom ja/vi nu har sålt bilen! Oxå faktiskt en fantastisk känslan 💪 
Även om det regnar så funkar det lixom! Tar ju inge tider! Barnen cyklar även dem! 
Idag gjorde vi läxor o myste direkt när vi kom hem! Såå skönt i slippa tjafs inför kvällen om veckans ord, läsa osv osv... 
grillade käk tills familjen kom hem! 

Drömmer fortfarande om den där gården! Vet att ja kanske borde släppa den! Att vi borde släppa den! Men ngt får mig att hålla vid liv! 
Skumt! 
Men händer det så är det juh meningen! 
Tyvärr är det strul med Endre pojken igen! Börjar vänja mig! Han e tunn, går inte upp i vikt! 😤🤢😞 
O skorna sitter som skit! Min bästa Johan är sjukskriven 4-5 mån pga ryggen! Vet ej riktigt vart ja skall vända mig. För endast Roger & Johan som har fått det och funka! Faaaann! 
Men så nu ställer ja av honom! Min älskade prins! Han får endast gå och käka tills han återhämtat sig! Och vi har löst hovarna! 
Fullt fokus på Mario får det bli. 💪😘😍 
(null)

(null)



Nu blir det natta! ⭐️



Puss & Kraaaam 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0