Vidrig känsla

I min kropp! Mkt fram & tillbax! 
Just nu har ja varit så bräcklig! Mått dåligt fram & till, magen, huvudet kroppen! Känns som den bara skriker nej... 😤 
Kan inte förklara varför! Men behöver skärpa till mig! Äta bättre, röra på mig och så önskar ja att vi finner en plats där vi kan få lite lugn o ro! Och där vi kan stanna! 
Nu har vi fått info möte om bygget som skall börja som granne till oss! Känns sådär 🤭🤨 
Samtidigt har inte detta varit mitt ställe! Om om ja tänker på alla andra utan mig själv så passar detta! 
Men ja saknar Sätra, skogen o lugnet! Hmm 

Men måste det skett nu, kunde vi inte fått lite mer tid på oss 🤭 
Jaja! Tillsammans är vi starka & ja vet att vi fixar det! ❤️ 

Med vänlig hälsning, Helene ⭐️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0