Jobb helg!

Lördag kväll... jobbat kväll... känns som ja jobbat flera veckor på raken... 🤔😤💪 
Men bara kämpa på! Denna vecka blev det 6 av 7 dagar o avslutar med en 12 timmars i morgon, även mån- ons! Sen blir ja ledig.. 4 dagar! Lääängtar.. 
4 dagars ledigt med mina älskade pojkar! 
Nästa helg planeras träning för Karina, såå läskigt 😱🙈 
Men skall bli sååå kul... vill ju komma igång med blondinen o även Mario! 
Han är mkt trevlig nu, lyssnar & lyhörd! 
Dock är han alldeles för lös i magen... 🤔😩 nu får han komma in på natten o sova inne, käka hö o ev gå i annan hage när det knappt finns ekollon! Hoppas det blir bättre! ❤️ 
Han behöver oxå komma igång med träningen på riktigt! 💪
(null)

Busigaste Mario! 😍

(null)
Vi har även flyttat på lösdriften! Blev kanon bra! Hade kanske behövt ett lass grus egentligen! Men det funkar! Ibland önskade ja att vi flyttade och kunde bygga en ordentlig lösdrift med gjuten platta osv 🤪🤢😱 drömma får man allt 🤔🤗🤪

(null)
Finns det ngt mysigare o komma hem till än detta! Älskar min fina familj! 😘
(null)
Njuter av dess vy & energin dessa gossar delar med sig! Vad vore ja utan dessa finingar! Längtar till vi *förhoppningsvis* har dem i ett par 🤢😍
(null)
I veckan var det hela 10 år sedan min älskade mormor lämnade oss! Önskade att hon hade fått upplevt min gård, mina båda pojkar! ❤️ 
Hoppas du har det bra där du är! I miss you! 


Pussar & Kramar 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0