Lördag o otroligt trött

Veckorna springer iväg! O vad får man uträttat.. känns bara som man är typ, fast tiden springer ifrån... 

Brego har åkt! Jag lastade själv på gossen på lastbilen. Han följde med mig så snällt upp på bryggan, kastade sig av en gång men sen funkade det fint! Fick betyget lugn o uppfostrad hingst. Fina älskade Brego! 
(null)

(null)
Speciell e bara förnamnet 💖
Hoppas vi att det går bra även i Norrland för han.. 
finaste😘


Igår hade vi lite jobb galej, bjöd hem arbets kollegorna hit hem! Hade beställt käk från Lingon & Dill! 
Super duper gott! Yyyaaammmii. 
Idag har varit en slö & slapp dag! Ljuvligt! 
Hemma börjar vi få till med lite blommor! 🌸
I morgon tänkte ja måla garage porten en andra gång o långsidan på garaget! 
Det blir en sååådan skillnad 😍
Håller på att tillverka en "köks trädgård" oxå, lite pallkragar, hallon buskar o så! Se vart vi landar! 

Endre jobbar vi på för att muskla överlinjen! Mkt tömköra! Löshoppa, rakt ut i buschen. 
Önskar få ordning på vagn oxå så vi kan ut  o köra... saknar att köra vagn! 

Har funderat lite på att bli jour familj oxå! Jag känner mig inte färdig med barn! Något inom mig som inte riktigt är nöjd.. 😱 
Samtidigt är det sååå många barn som inte har det bra och behöver komma från hemska miljöer.. så vi skall gå på ett info möte om kontakt familj osv... 

(null)
Fina Mario! 💖
(null)
Endre på ridbanan i töm! 
(null)
Fina gossen! 



Nästa vecka blir det mkt arbete! 👍  ledig endast onsdag... 😤 funderar på att ta bort en Dag till.. är det värt att jobba mån, tis, Tors, fred, lörd,sönd, månd, tis & ons ⭐️
Käääämpa! 🤪 


Hoppas ni alla mina vänner där ute är rädda om varandra! Det finns bara en utav er... 💖

GODNATT! 

(null)

(null)

(null)

(null)
Hittade massa bilder! Älskade gossar! 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0