Helgen redan förbi...

Söndag och ja ligger o myser med Devin som skall sova! ❤️ 
Finns inget mer underbart än tid tsm med mina fina pojkar! Igår kväll hade ja o min stora son en pratstund på trappan! 
Vill mina barn skall känna att dem kan prata o visa vad dem känner & inte känner! Att dem skall kunna stå upp för sig själva och älska sig själva mest av allt! 

Helgen har inneburit jobb! 12 timmars pass igår! Känns idag.. puuhhh... 
men går kanon i vilket fall! O pengarna ramlar in! 🤪😛
Min älskade sambo är såå duktig här hemma medans jag jobbar! Igår överraskade han mig o dragit in vattnet till stallet, helt underbart! Idag började han byta panelen på stallet! Det blir verkligen sååå fint! 

(null)
Kommer mer bilder sen innan o före!!! 

Går och funderar på det här med häst transport! Vill verkligen skaffa mig en egen! Funderar på leasa! Men åker ja så mkt så jag behöver en transport?! Eller!! 
Vill träna mer med Endre, och även Mario en tid framåt! 
Kör träning på söndag, men ingen transport... hmm... 
allt ramlar tillbax till pengar som vanligt!  😡 


Älskar livet! 💖 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0