Redan en dryg vecka sen ja skrev...

Vad skall vi prata om idag då...  
jo... 
jag har bestämt mig för att satsa på Endre & körningen! Som ja älskar! 
Skall självklart fortsätta o träna dressyr! Men Carro hjälper mig/oss så det räcker perfekt! 
Annars skall vi se vad vi hittar på med Brego & Spirit... älskade hästar! Dem e juh helt underbara... men funkar inte ihop med E! 
Så letar 1-2 åring, hingst eller valack! 
Spännande... 

Börjat jobba på skola i Finspång oxå! Super mysigt och roligt.. mkt givande! Älskar min kombination av jobb! Det blev verkligen sååå bra detta... 
oliver var fyllt 13, o ja har en alldeles egen tonåring hemma! Han e ljuvlig! I morgon blir det möte på hans skola.. 
struligt lite i klassen! *suck* 

Nu e ja så trött så fortsätter i morgon! 


Puss & Kraaam 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0