Nu blev det tyvärr ett glapp igen

 ... 
inte min mening! Men vart lite mkt ett tag nu! Ja måste verkligen skärpa mig o inte boka in för mycket 🤪😱 
I alla fall lite kort sagt, har ja varit på ngr intervjuer angående jobb! Skall ev börja som resurs på en skola i Finspång. Mkt intressant! Kommer bog bli väldigt givande o Säker tufft till en början! 
Men som sagt väldigt skoj! 
Är såklart kvar på mitt lilla Coop! Såå himla roligt jobb & härliga människor. Ger än bara en massa energi! Iaf som oftast.. 

Har ju tagit tag i FNH ( föreningen nordsvenska hästen- Östergötland) att vi skall börja dressyr träna tillsammans! Så vi kan få till ett DM i dressyr senare i år... 🤪😱 hur skall ja fixa det! Hjäääälp! 
Men iaf var vi iväg på första träningen! Så himla trist med stort intresse först o sedan blev vi som vanligt bara ja o min vapen broder Mathilda! Men det var nog tur! För fy så det gick! Mitt lilla huvud o själv känsla att ja inte fixar det o att han (Endre) inte kan osv.. 
så jävla tur att ingen mer kom! 😱 
Men detta skall bli kul, vi är där för att lära oss! Och skall prioritera att träna för Sofie ett tag nu! Komma över detta!  Vi skall komma framåt tillsammans! Först skall vi bara lära oss galoppera, träna upp muskler o kondis! För dem står verkligen o växer i skogen... 
dock har ja kännt att min guld-gosse inte vart sig själv! Inte haft den framåt bjudningen som han brukar, inte varit så på o framåt! O gärna velat vända hem! 
Så beställde tid till Linda Söderberg-Fång på Staby, som är fysioterapeut på häst! Hon hittade låsning i korset hos gossen min, även spända muskler o ryggen & sätet, samt kortare o krampiga muskler på vänster hals! Så inte så konstigt ja haft svårt att få han rak i körningen! 
Samt var på Marby och fått skor igen! O "peppar, peppar" så sitter skorna! 
Nu håller vi tummar & tår! 😘😍 så skall vi komma framåt med våra planer & tankar! 
(null)
Även om vi har väääldigt långt kvar så är han iaf fina 😘



Funderingar på egen hästtransport cirkulerar här hemma, Åker vi så
Mycket! Vad skall man ha, hur mycket får det kosta.. är det värt... 

För att ha måste man jobba mer... hmm.. vilket leder till mindre tid med min älskade familj! Hmm... 


Nu är det dax att sussa! 

Puss & Kraaam 

H 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0