Lördag kväll

(null)
 
Lördag kväll! Hemma från jobbet & bästa Mathilda & Eddie har vart här hos barnen! 💖
Pappa Fredrik vart på firma fest och jag har som sagt jobbat min 5:e dag av 7. Det känns kan man väl säga! 
Men pengarna rullar in vart efter, o så måste det juh tyvärr vara! Vi behöver komma på fot igen lixom! 

Livet rullar på! Lite beslut som skall tas, som ja verkligen inte gillar... 
Varför är det så svårt o ta beslut?! 
Hmm... 
Som ja alltid säger, det blir bättre sen 😤 jag har några hästar som ja behöver jobb opp kondisen  & muskler på, min kära kropp behöver lite kärlek & omvårdnad... 

Ja vad säger man! Mkt man som människa & individ skall räcka till... hehe!! 
Trivs ändå med att vardagen är tillbax med jobb mer än 50% och familje livet rullar på, men vill inte en bra balans! För min egen skull & mina älskade barns skull! 
  

Kärlek ❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
 
Dessa grabbarna är det absolut finaste ja har lyckats med här i livet! Min skatt! ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0