Midsommar afton!

Började på jobbet med världens bästa Maria! Sååå himla kul o mysigt o jobba ihop med henne! Fantastiska människa! 

Landa hemma och mysa med alla våra/mina fina djur! Mys o utfodring av kaniner! Har ju två små ungar till salu! Skall ta o annonsera ut dem! Pluttisarna! 💖
Gråa med tecken! O dem är sååå fina! 
Åkte bort till hästarna och vattnade o myste! Fick varsina äpplen o lite klapp & mys! ❤️
För att avsluta med en lång promenad ner längs vattnet med bästis Aragon! 
Goaste kompisen som alltid blir sååå glad! Fick idag springa lös! 💖

Kvällen har avnjutit m familjen, kan inte blivit bättre. Underbar mat o myyys pyyys! 

Ser framemot helgen! Även fast det kan bli lite känslor stormar... 
skall ev få min högsta dröm uppfyllde! Kommer avslöjande sen! 🙈 
Även skall vi åka till den plats där ja minns mina barndoms somrar... 
Norrveda, Vätö, Norrtälje... 
Skall bli sååå mysigt.. Skall visa mina barn, vart ja badade och lekte! Min mormors historier... 🌸 
Blir lite ledsen i ögat faktiskt! Hade gärna velat haft det kvar.. det är min släkts historia o den stannade precis innan mig.. hade önskar ja vore äldre den dagen när mormor vandrade vidare! ❤️ 
Skall fota massor på söndag så skall ni få se... minns sååå himla mkt! ❤️ 

Kraaaam 💖



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0