Livet är underbart!

Söndag kväll! Tystnaden börjar infinna sig på Lilla Hagneryd! 
Varför blir man så att mkt vill ha mer... suktar efter en gård som ligger sååå fint, helt i min smak... alldeles ensamt, hyfsat nära samhället & kompisarna till gossarna våra! Lagom till samhället så sambon inte tröttnar på vägen till arbetet 🤪 
Jag vill ha... 
Men VARFÖR nöjer jag mig inte med det jag har... 
Vi är på sååå god väg över vart vi har kommit på vårt fina ställe! Målat stallet/ garaget, snart börja med lilla stugan! 
Nästan hela huset e renoverat, endast kök & tvättstuga kvar.. 
Bland det dyraste! Snart skall vi riva stallet och tvätta, måla & bygga nya boxar! Kommer bli såååå fint! 💖 
Ändå skulle ja vilja mer ut i skogen. Äga våra egna hagar, slippa människor som vandrar förbi! Kunna göra vad ja vill.. barnen skall kunna köra cross utan folk som gnäller osv... 
Men livet är ändå sååå underbart! 


Sommar månaderna är här! Snart börjar vi jobba 70% på min fina butik Coop! Ett jobb ja trivs med som attans! 
Semestern stundar om inte allt för länge ☀️💪
Inte använt min utbildning så särskilt mkt, men tänker mig att det kommer! 
Bortskämd med min underbara familj, finaste sambon, underbaraste barn, mest älskade djur! ❤️
Ja jag lever faktiskt min drööööm!
 And I love it! 💖

Men alltid finns det funderingar o man tänker OM, man störs sig på ngt, något som gnager än typ... 🙈 
Livet i enkelhet... 😛

(null)
Familjen hjälps åt med att få till ngn slags köks trädgård! 🌸❤️ 


(null)
Min älskade familj! 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0