Så har det tyvärr redan gått en månad igen

Hänt sååå mkt här... 
tiden springer ifrån mig/oss... hinner inte med allt jag vill 🙈

För det första så är det sommar & semester ☀️🌸 Dock alldeles för varmt och. För lite regn! Livs farligt... 
och även sååå tråkigt för våran natur & djur! Bönder, häst ägare och djur & natur människor i övrigt! Beten sönder brända, skördar lika så! Inga skördar och dyrt med foder! ☹️🤢 
Jag önskar regn i två veckor FAKTISK, dels för allt detta och även brand risken o de delar av Sverige som faktiskt står i lågor! Min kära moster har fått evakuera sig från sitt hem uppe i Sveg! Hemskt! 

Här hemma har vi renoverat stallet, eller allra mest min älskade sambo! Vad vore jag utan den karln! Skulle inte bo såhär fint utan honom iaf... ❤️ 
Han är grym på att skapa saker och bäst på att få saker gjorda! 
Älskar honom i vilket fall, men en sådan guld klimp måste ja vara rädd om. Världens bästa pappa, sambo o lika så älskare 🤣🤪🙈 (nej men oj! ) 

Stallet kommer bli sååå fint! Tvättat det, rivit boxar och byggt upp nya, sprutat vitt o i helgen blir det att måla grått 😍 
Sccxxxhnyyyyggt!!! 
Före & efter bilder kommer när det e färdigt typ! 😜

Kommer lite bilder från veckan som varit 👇🏾
(null)

(null)

(null)
Mormor & jag o barnen har varit iväg o badat ngr dagar! Dels arkösund och även Varamon! Super mysigt! Älskart! 

(null)
Fina Spirit! Nordsvensk/tinker TILL SALU! 
(null)

(null)
Världens bästa Endre &’ja har även vart i tolskepp på körutflykt! Ljuvligt! Varmt men underbart! ❤️ 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
I ngr dagar har ja och familjen varit i Västervik o tältat! Det måste vi göra om! Sååå himla mysigt & skööönt! 
(null)
De tre musketörerna! 
(null)

(null)
Vovvo var även med o tälta! 💖
(null)

(null)
Underbara Västervik 👆
(null)
Varamon & lek i sanden!! 


Puss & Kraaaam 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0