Här igen...

Alldeles för länge sedan! 
Det har gått typ mer en ett halv år sen ja skrev här sist! 
Uppdatera lite vad som hänt i mitt lilla liv! 

Tog åt mig att hjälpa två små hästar i okt typ! 
En nordsvensk, Brego! Och en unghäst, korsning Nordsvensk/irish cob, Spirit! Himla trevliga individer! Lite eftersatta, men nu är Brego mer eller mindre igång! Spirit går på låg fart! Skall fixa papper på dessa godingar för att sedan sälja Spirit! Har sålt mina små flickor Gullan & Skuggan! Dem har flyttat till Blekinge! O har fått det sååå bra, helt underbart o se. O ja kan släppa lite dåligt samvete för att inte ha tid och att hinna med både hästar och familj! Min tanke är att ha kvar Endre & Brego! 
Skall försöka köra in Brego! Men tror det inte skall vara ngt! Han är cool med det mesta! 👍😘 

Annars är jag färdig pluggad nu! Jobbar 50% på Coop här i "stan" 🤪😜 
Fantastisk jobb o människor! Letar lite mer arbete att komplettera med! Pengarna måste juh in typ... 🙈 
Funderar och vrider o vänder för o ta reda på vad jag vill typ... hehe... önskar kombinera lite jobb tsm med hästarna... den som lever får se.. 

Idag har ja vabba första gången på 2 år! Devin snorig o sliten! Oliver fuller snart 13 år... förstå... min lilla Oliver 13 år 😱 hjääääälp! 
(null)
Älskade gosse! 

Annars kämpar vi på, mycket som vi vill, inte alltid allt går som man vill... 
men jag är tacksam över vad jag har och vad jag åstadkommit! Min älskade familj! 
(null)

(null)
 Dem bästa männen i mitt liv! 

(null)
Vi jobbar på! Endre Skall till kiropraktorn för en check! 
(null)

(null)
Detta är nya tillskottet i familjen! Brego e Centrum u Lindra 
(null)
I julas körde vi lite tomte parad ihop med lillebror Viggo! 
(null)
Tomte parad! 
(null)

(null)
Gammal härlig bild! ❤️

Var rädda om er och kom ihåg att vara tacksamma! 💖 
Skall återkomma snart igen! Mycket i framtiden som kommer ske! 
Dressyr träningar med fnh, inför DM i dressyr! Kör träning för endre, inkörning för Brego! 
Jag håller på o lär mig spela piano! Familjen har massor drömmar & mål! 
2018 here we come! 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0