Ny vecka - Nya möjligheter

Jaaa.... ääääntligen snö & vinter! 
Jag älskar det... ljusare ute, kallt, "hög" luft, renare o helt fantastiskt! 
Hästarna blir renare, hästarna blir piggare o busigare! Hehe! 
 
Jobbar o grejar! 
Helgen som var, var ja ledig! Mysig helg med familjen! Bio-tajm, helt perfekt! 
Ridit hästarna! 
Endre var eventuellt låsning i kroppen, så han går på sparlåga. Skall till Linda Fång Söderberg på måndag! Hon är equterapeut! 
Hoppas det skall hjälpa honom... så vi kan få till musklerna! 25 februari smäller det för dressyr träning för Sofie. Jag är sååå nervös, ja tycler det e sååå jobbigt! Men skall ja lära mig så måste jag!
Framtiden vill ja verkligen komma framåt med hästarna! Endre o Brego då e eventuellt. Tanken är att köra in Brego. 
Endre skall igång med dressyr träning både i vagn o ridet! 
Musklas och vi skall komma ihop oss! Min fina prins! 
(null)

Annars jobbar ja! Behöver söka lite mer jobb! Hmm...
Behöver få in mer pengar till min plånbok, om ja skall komma framåt och  även vi som familj skall komma framåt!💖


Annars behöver vi vara rädda om varandra, ödmjuka inför varandra... 
"Grannens" hus står i lågor! Såå tragiskt! Ett jätte fint hus, någons hem o trygghet! 
Var rädd om er själv & andra! 💖
Här hemma på gården går det framåt, vi har äntligen fått två små kyckling! Såå fina! O pluttiga! 🐥🐣
Har börjat jobba med fina Spirit! Han har haft träns, tömkörnings gjord o tömmar! Nu skall vi komma vidare...
Såå vi tillslut kan sälja den fina lilla killen! 👍
Aragon o ja har äntligen kommit igång.... promenader & träning! Tänkte börja klicka honom... 
dax att börja komma igång med min kost oxå! Vill verkligen blir mer hälsosam och minska mina mått lite 🧐🤗 


Nu dax att sova! 

Natti Natti 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0