Kvällen innan allvaret!

I morgon drar vardagen igång igen! 
Skolan, jobb osv osv... 
det skall bli vääääldigt skönt! 😍😘
Barnen behöver rutiner som även ja o sambon! Denna sommaren har spenderats i väldig värme! Fått mkt gjort här hemma o mkt samvaro med familjen! 
Men i min smak alldeles för varmt 🤪 
Som alltid har tiden gått för fort! Ja skall posta en massa bilder en annan dag! 
Men igår var vi på sommarens sista bröllop! Söderköping o ett underbart fint par! Lääängtar tills ja får bära vit klänning! 😍🤪😘 
Om ja får... den som lever får se! 
Världens bästa Endre ställer upp i alla
Väder! Vad har jag/vi gjort för o förtjäna denna underbara individ! Älskar honom till månen & tillbax! 
Korsat E22 som ingenting, stått i rödljus med full trafik omkring oss! Men nada, han bara tart som den prins han är. 
(null)
Finaste Carro var med o hjälpte oss igår! Super tacksam! 🌸

Annars har denna helg oxå gott lika fort som vanligt! I morgon är det lön igen!
Önskar man hade en tjänst med lite mer timmar! Vet ej riktigt hur man skall få till det.. men ja önskar även komma igång med mer häst! Men så mkt o investera i! Har massor drömmar o visioner.. hmm... 

En sak i taget ❤️


Annars har ja idag klippt av mig håret 😱🙄
Finaste Jenny var här o kapade det, blev super! Känner mig super fin! Skall bara lära mig styla det 🤪🤗 
(null)
Lite sliten av allergi men man ser frippan iaf 🙈🤢

Ikväll var ja o min älskade familj på ramunder berget! Fantastiskt vy, men en pers o komma opp 🙈💪 
(null)

(null)

(null)

(null)
❤️dem bästa som finns❤️

Mot nya mål! 



Hej Svejs! 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0