PÅSK LOV!

Härligt Härligt... 
våren är på G, jag känner det!  
Påsklovet har börjat för barnen! Jag jobbar kväll i kväll! Sen är ja ledig till helgen tsm med barnen! Heeeelt underbart! 🌟

Tänkte visa en bild på våran mya stjärna här på Lilla Hagneryd! 
Hans namn e Mario! efter Helvin! undan Mariana för dem som e stam nördar, choklart ä han Nordsvensk! 😍
(null)

(null)

(null)
Väldigt trevlig individ! Som tyvärr inte haft rätt förutsättningar för livet! Ägarinnan har blivit rädd för honom och han har tagit över en del! Inte så mkt mer gjord med än tömkörd o insutten typ! Men han har redan blivit väldigt mycket bättre! 
Han behöver mer mat & mer muskler! Han e 160 hög och min tanke är att rida honom samt köra in honom! Min dröm vore ju ett par med världens bästa Endre! 🌟 
Den som lever får se... 🤪

Annars har ja vart på intervju idag på särskola, som resurs! Mkt spännande! 

Mkt som händer, vi har fått till innertak i sadelkammaren! Tagit bort stegen till skullen i stallet! Ja ni vet! 
(null)

Älskade Skodan är såld, snart får vi hem fina izusun! Pärlan! 

Framtiden är ljus, lev medans du kan! ☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0