Äntligen fredag!

I morgon lördag, ledig o allt! Underbart! Lovley! 

Idag fick ja svar på provet, godkänd i vård & omsorgs arbete 2. Sååå sjukt skönt! 2 kurser kvar, ja skall fixa detta! Käääämpa! 

Nu har Carolina kommit hit med sin Leiknir! Super fin! O sååå himla kul att få kontakt med Carro igen! 
Vi skall rida ihop i morgon bitte, sen far vi på fotbolls sammandrag med lillfisen! Se om han vill spela, väääldigt stort! <3 


Vad skall man skriva här mer då... 😛

Att vi har det bra, osäker på vad framtiden har att ge.. 
snart är ja färdig i skolan, skulle vilja förverkliga mina funderingar, tankar o drömmar! Men är såå feg! 
Önskar ja vore starkare i mig själv! Att ja verkligen kämpade för vad ja vill ha här i livet, vem jag är o vad ja skulle vilja göra med mitt liv! 
Ja höll på att hitta den vägen, men tror ja har slinkit in på en sido väg! 
Saknar skogen, tystnaden... livet man har när man bor på landet... 
känner mig samtidigt så otacksam här, men det är stor skillnad som ja samtidigt tror inte alla förstår... 
Jaja... skall man vara öppen för andra elr skall man blint göra det man själv vill.. 

Skall bli sååå kul o plugga efter sommaren, ett år har ja väntat på dessa kurser! 😛 
Nu vill ja helst bara ha sommarlov ett par veckor! Kör häst, jobba o lägga tid på min älskade pojkar! 

Kaninungar har vi fått, även kycklingar! livet på en pinne. 💞


Kommer lite bilder! Tar fler i morgon! 



Underbar dag vid struts sjön
Carro & fina Leiknir 😍
Min underbart fina vagn! 😍
Gammal bild, men ack så tokig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0