Konstigt att saker kan ändras

Det e verkligen så! 

Från en sammansvetsad familj! Till ngt helt annat! Undra vad det beror på... hmm.. 
men jag vet oxå att många inte kan ta att jag säger vad jag känner o tycker, frågan man mig om en sak.. så håller ja bara inte med o ser glad ut! 
Tror att vi här på hagneryd är lite obekväma! 
Har förlorat en del människor runt om mig med åren! 
Men jag har oxå med hjälp av Sandra hittat mig själv, vem jag är och vill vara... vad ja tycker är viktigt här i livet! 
Man måste absolut inte tycka o känna som ja! Men frågar du mig så måste ja ju få säga vad ja tycker... 
men som sagt! Man får inte välja sin familj, endast sina vänner! Eller hur brukar man säga! 
Men det e verkligen konstigt, men vi är säkert inte som vi var då... 
ja har förändrats massor! Jag går emot strömmen o vill inte vara som alla andra! Ja platsar inte i hur samhället är och är uppbyggt nu! 
Vi biter oss själva där bak... 
samtidigt är det gör svårt att stå emot! Kommer stunder då ja känner mig som ett mos! Men kommer många fler gånger att ja väljer verkligen rätt! ❤ 


Tänk på ett berätta gärna en gång för mkt hur mycket någon betyder för dig! Vilken fin person eller vilken härlig personlighet människan har... 
det mest värdefulla man kan ge någon är ens tid! 💞

Pussar & Kraaamar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0