Underbart men svårt

Länge sedan man var här!
Händer mycket. Men tiden ökar inte! Så bara klämma ihop allt på våra små 24 timmar!
Har börjat plugga! Det bästa som jag gjort tror ja allt.
Ändrat min vardag totalt!
Pluggar hemma, jobbar extra! Behöver jobba lite mer!
Barnen går i skolan båda två nu! Såå duktiga!
Småpojkarna som börjar bli stora!

Annars trivs vi bra!
Sambon har renoverat huset! Det e sååå fint!
Men mycket tankar om att detta e bara materiella ting!
Är sååå tacksam! Men vi behöver bli bättre på att börja ta hand om varandra! Allihopa!

Jag tror jag vet vilket håll ja skall jobba mig! Ja vet vad ja vill göra med mitt liv!
Bara att vi skall prata o jobba åt samma håll! ❤️

Idag är en slapp dag!
Börjar o plugga, handla mat(varje torsdag) ikväll är det fotbollsträningar för båda grabbarna!
Ida kommer o skall rida Endre, Malin ridit Dame!
Slappt!


Helgen blir lugn! Fotbolls match o stå i kiosken på söndag! Helt okej! Hoppas oliver får spela! Även om inte fotboll är mitt intresse så älskar jag o se mina grabbar spela! dem e sååå duktiga! Stolt mamma!
Samhället måste bli bättre att se varandra! Måste se dem fina människorna runt omkring!
Se om ja kan få in lite bilder!


Puss & Kraaam

Fina myrman som börjar friskna till efter en infektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0