Drömmar och visioner

Det är sådant som figurerar i mitt huvud! Vet bara inte hur ja skall börja!
Men finns inga stop i mitt huvud, har en vision att bo på en lite större gård!
Hjälpa ngt barn här i vårt samhälle som inte fått den kärlek o regler som den behöver! ❤️
samt önska sig bli mer o mer självhushållande! 😛 jag vill odla och ha mina egna höns som värper färska o goda ägg! Plocka svamp med familjen på hösten o blåbär..
Leva mer..
funderar dag ut och dag in vad ja vill fokusera på i mitt liv! Vad som e viktigt!
Hur vill ja att mina barn skall växa upp...☺️

Har äntligen börjat kommit igång med kvälls promenaderna med vovvo! Sååå underbart!
Idag har ja gått på dagen, underbart! Solsken o minus..
Pluggat, myst och bara boostat energi.. gått förbi ett fantastiskt ställe där alla mina tankar o visioner flyger iväg! Haha!
Varför kan ja inte bara bada glad, nöjd o tacksam! Hmm...rannsaka sig själv här var det!

Puss & Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0