Tyckte att det var nyss...

Jag var här inne i knoppa ihop några ord! Men icke! 😳

Veckan blev verkligen inte som ja tänkt mig! Som vanligt i mitt lilla liv! 
Jobbade tisdag, onsdag började vabbet, dock med stora hjärtat! 💞
Ont i magen o helt "borta" sov hela onsdagen, fick tvinga upp han o dricka! Lite feber o ont i magen, hugg som knivar.. O min oliver gnäller inte i första taget! 
Idag blev det VC, avvaktar ifall det e blindtarm! 😔😤
Hjärtat mitt! 
Men blev vabb även i morgon! 
Men måndag kör vi sista veckan på Sodexo! Sen tar vi nya tag, nya vingar o möjligheter! 
Bestämt mig för att jobba på Brazzan i sommar! Hoppas att ja kommer in på
Plugget till hösten! 
Tänkte se om man kunde få prova o testa natten på htj här i blacka! 
Den som lever får se... 
Mycket som händer nu! 

Dax att komma framåt med vårt lilla boende oxå! Barnens rum, Olivers garderob, o rum!! 
Fondvägg i devins rum, i vårat sovrum
o i stora rummet! 😳🙃
Garderob i hallen, golv, nytt bord i burspråket! Ny soffa... Ja du vet det finns! 
Sen lite sadelkammare, stallet,garaget, lite tak lite avlopp lite trädgård! 
Ja du förstår.. Men tills slut kommer det bli kanon! 💞

Idag har ja vart hemma fixat lite! 
I morgon skall ja försöka få ut alla kartonger till lillatugan! 
Någon som vill bli av med bäddmadrass elr våningssäng så säg till! 😛

Även motionerat 2 av 3 hästar! Vart ute o tömkört Dame o ridit typ till Kimstad m Endre! Gick super, men det va mycket o titta på sade pojken min! 😍
Midsommar nästa helg! Det rasslar på!!
Snart höst o vinter med snö!! Älskar alla våra årstider! 😘

Lite bilder! 






Livsnjutaren! 


Alla barn har en puff! Bortskämd hund elr råtta! 😍😱🙊 hiihiii... 

Godnatt! 🐸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0