Sommaren

Är helt underbar! Dock hinner man inte sola, bada o njuta! 
Skall försöka få en sådan dag oxå! 😛
Nu är det mycket som händer! 
Vara med fam Stern i gamla Linköping, börjar jobba i Sandviken på måndag! 
Skolan i höst, måste söka CSN! 
Tänkte kolla möjligheterna på natt jobb, ja du vet... Det rör på sig! 

Men ja trivs! Bara det inte blir för mkt! 
Rädd att köra slut på mig Själv! Men vissa saker bostad ju energi som tusen oxå! 💞
Att livet kunde vända så fort o ha får möjlighet till detta underbara! Älskar min familj! Mina fina pojkar o sambo! 😘
Det ända ja önskar mig är att få till sele o vagn åt Endre pojken nu! O att han fixar o dra den! 🙄 kan vara en förutsättning förstås! Haha! 
Var på driveout igår med Malin! Sååå himla skoj. Jag blir helt sjuk! Vill ha... 

Men men! 
Vi pratade iaf i familjen o vi trivs kanon allihopa på vårt nya slott! 💞




Sådant här kök skulle ja vilja ha! Lovley! 


Underbar miljö där vi bor! Hittade detta när ja tog kvälls rundan med vovvo 😘 



Vår fina gäst fröken Dame 


Nu skall ja invänta fam Stern! 


Skepp & Hoj 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0