Hur kan man känna sig sååå liten.

Konstigt! 
Just den sista tiden har ja ramlat tillbax till mycket gamla tankar o funderingar! 

Känns bajs! 

Mycket tänker ja att det fixar inte jag! 🙄
Känner mig sååå himla liten, känner att ja skulle vilja backa bandet! 
För ett år sedan mådde ja sååå bra! 
Ja skall ta pengar och gå o prata! Ja måste verkligen underhålla typ! 😔🤔

Denna sommar var alldeles galen!
Men inte mådde ja såhär då! 

Jaja! 
Svårt o förklara, men ingen lust med något! Frågasätter livet och ens egna beslut här i livet! 
Man blir verkligen inte lycklig över materiella ting. Skulle önska mer tyckte o tänkte som ja... Som ja nu har förstått att vi är alldeles ute o cyklar! 
Det här med lyckan i materiella ting, eller lyckan o tacksamheten! 💖

Jag önskar ja pallade att stå upp mer för vad ja tänker, hur ja vill lev, vad som e viktigt och inte... 
Hatar mig själv på detta vis! Halkar så
Jävla lätt med! Gaaa... 

Hatart! 


Ja skall komma tillbax!! 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0