Alla sover...

Men jag kan allt inte sova! 
Himla trevlig lördag annars... 

Började dagen med att rida vår fina blondin! Han e kanon! Älskart! Har bytt bett på han nu, himla bra! Känns kanon! 👍 
Han tuggar fint, löddrar o det känns som han e nöjdare! Vi får väl se! 
Var även ute på en ordentlig promenad med vovvo! Alldeles för länge sedan! Lilla vilddjuret! Skall bli skönt med gatlysena när vi flyttar... Då blir det ordning på torpet! Hihiii.... 

Kl 14 vankades det kalas för Devins kusse Hilma som fyller 6! Stora tjejen! Önskar att jag o hade en alldeles egen tösa bit oxå ibland! 
Även om ja skulle kunna tänka mig en knodd till kan nog inte min älskade Karl det! 😱😛 

I morgon blir det motionera kussen och sedan till stan för att titta på golv! 😍 möjligtvis tapeter oxå! Lovley! 

Puss & Kraaam 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0