Hur kan man ha så ont i magen... 😣😞

Annars är det mer än funderingarnas tid nu! 
Har börjat nysta om att kanske öppna eget! 👍 
Tänkte vore fantastiskt roligt!! 
Spännande! 
Idag ligger ja & Devin hemma! Inte alls pigga! Suck! 
Men skönt att bara vara! ❤️ 

Har nu bestämt mig för vad ja skall göra med min äckligt fula fond vägg i vardagsrummet! Det skall tapetseras! Hoppas min snälla vän Jenny kan hjälpa mig! 👍
Måste börja med min skänk oxå! Den skall slippas och målas vit! 
O hoppas dem kommer och gör om hallen och Olivers rum snart! 
Sen är det bara köket kvar! 
Underbart! 
Denna månad tar vi fond väggen! 

Nu skall ja fundera vidare! Mer information kommer snart när beslut är taget! 

Puss Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0