Underbar tid!

Just nu känner ja mig väldigt tillfreds! 
Mkt roligt o mysigt som hänt! 
Fredagen innan barnen åkte till pappa så firade vi jul! Hela min underbara familj var här! Vart himla lyckat här på Sätra! ❤️🎅
Barnen blev glada o nöjda över alla klappar! Ja fick fin fina tofflor av barnen i julklapp! 👍❤️
Lördagen blev lugn o skön! Myste framför min underbara kamin! 


Magiskt! ❤️


Söndagen for ja o socker-konny iväg till Kristinehamn o dansade till de fina gubbarna i voize! 
Sååå himla rolig kväll, såå himla bra. Energiboost! Galet! 
Dem spelade lika bra som vanligt! 👍

Måndagen innehöll stall mys! 
Tisdagen började ja jobba! Ovant! Men ack vad skönt o komma upp o göra ngt! Sååå kul jobb! ☺️underbara män i skor ja jobbar med! 

Julafton tillbringade ja kvällen hos bror med middag! Barnen firade jul hos sina pappor! Oliver är i fjällen! 👍 såå glad för hans skull! Han behöver ledig tid m sin pappa! ❤️

Blir så ledsen på vissa människor. Lär mig aldrig! Sååå jävla manipulativ! Det är sååå jävla äckligt hur en människa kan vara så falsk! O ja skulle lätt falla dit igen. Tror på han när han säger saker o så får man reda på en annan saning! Lider med denna tjej som valt att leva m han i total ovisshet, o alla de stackars barn som e m i bilden! 😢 
Hur svårt kan det vara o vara ärlig. 😱
Elakt mot sig själv oxå! 😒


Juldagen! Hemma, eldar tvättar o fixar! Underbart! 
Se vad denna kväll har att erbjuda! 😜


Pussar & Kramar 

Snöängel o Kristinehamn 💋







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0