Lustig känsla!

Jag har i kroppen!

Skulle så gärna våga prata med dig om hur ja egentligen känner!
Jag är inte den tjejen du tror att jag är!
Allt har bara vart en lek! Men längst där inne känner jag något helt annat!
Har inte en aning om vart jag har dig.. Vad du känner och vill... Söker och finner...
Men det jobbiga är att ja tror inte på det du säger mig...
Varför skall ja vara så feg! Det handlar ju om vinna elr försvinna, eller hur?!

Önskar ja vågade säga dig att vad har vi att förlora på att våga..

Elr så skall ja bryta helt! Släppa det som vart och gå vidare...
Hjälp mig någon! Önskar mig en kartläsare.. Som kan visa mig in på rätt stig! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0