Måndagen!

O redan december! Skrämmande! 
Julen är såå nära! Skum känsla!! 

Devin somna tidigt på soffan idag! Lille fisen! ❤ 
Egen tid med finaste Oliver! Han börjar bli så stor! Läste bok för mig medans ja diskade! Vi har gemensamt bestämt att det e bra om han läser mkt, blir han bättre, han tycker det e roligare då! 
Så badade vi tillsammans och ja läste bok för han! Underbar kväll!! ❤ ❤

Annars har ja vart mkt trött idag!! 
Sviterna efter helgens julfest! Mkt trevlig tillställning! Mkt trevlig folk, mat & musik! 😃
Kan det bli annat än när sannex pojkarna spelar! Sjukt bra musik, även om det inte vart så mkt sannex musik! Fick iaf önska en stycke! 👍 
Mkt goda drinkar, trevliga vänner och bekanta! Mkt lyckad kväll! 

Ikväll kollat "vad hände sen" på "ensam mamma söker"... 
Kärleken är allt märklig! Om man får säga en gång i mitt liv har ja verkligen kännt att ja träffat (den ja trodde) var mannen i mitt liv! Var såå sjukt tokigt kär! Men samtidigt var det sen mannen som sårat och gjort mig mest illa! 
Just nu håller ja på att klättra upp för stegen igen! 
Och vill verkligen känna den känslan igen, utan att vara rädd!
För som det är just nu! Tillåter ja mig inte själv att känna känslan av kärlek! ❤

Sjukt sugen på att skaffa en nymfparakit?! 
Tänkte försöka läsa och lära mig mer om dem! Hade två st när ja var yngre och bodde hemma!! 😃  

Puss & Godnatt vänner! ❤ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0